lørdag den 14. april 2012

Valby Tingsted

For første gang siden vi åbnede shoppen i juni måned sidste år, skal jeg have en stand på et loppemarked uden smykkerne!
I morgen kører kæresten og jeg det meste af vores propfyldte kælderrum til Valby Tingsted hvor vi står mellem 10 og 16.
Der er heldigvis ikke så langt - for lopperne er mange og kan vist ikke være i bilen ad en omgang :)



Nej - der kan virkeligt ikke proppes mere ind i det kælderrum :)

Så befinder du dig i København-området - og har lyst til at nyde det gode søndagsvejr (krydser fingre for at den der sky med regn i ved 9-tiden hos DMI udvikler sig til en sol inden i morgen ;) ) så kig forbi Valby Tingsted - lige ved Valby Langgade og Spinderiet.

Hilsen Tina

3 kommentarer:

  1. uh! jeg kommer da lige forbi! :)
    god weekend!

    SvarSlet
  2. Hov, det marked kendte jeg ikke til! Tak for tip.
    Måske jeg kigger forbi :)

    SvarSlet
  3. Det er vist også et nyt loppemarked :) Håber vi ser jer i løbet af dagen :)

    SvarSlet