søndag den 7. oktober 2012

Forvandlet skammel og lækre blomster

Jeg fik solgt et par større møbler på loppemarkedets 1. dag. Så min lørdag aften gik med at ombetrække en skammel med fine former - så der kan blive fyldt lidt fine sager på standen i dag :)


Der var mange ting der kunne friste mig på loppemarkedet - det var fyldt op med lækker retro! Men jeg holdt mig - næsten - i skindet. Det eneste der røg med mig hjem, var et lækkert dynebetræk til 20 kr. og et lige så lækkert pudevår til 10 kr.



Da skamlen har en tvilling spekulerer jeg i at male den sort og betrække med det blå-blomstrede stof fra pudevåret. Tror det kunne blive et lækkert indslag til at sælge i Smuksak. (Som i forresten gerne må krydse fingre for at der snart kommer åbningsdato for :) )

I må også gerne krydse fingre for at loppemarkedet i dag bliver bedre besøgt end i går - for jeg kedede mig lidt i går :)

Hilsen Tina

2 kommentarer:

  1. Super spændende blog du har, her må jeg da følge lidt med:O)
    Eva

    SvarSlet