tirsdag den 1. oktober 2013

Den næste tid vil mange af vores indlæg nok handle om det markant. Det er jo vores helt nye projekt og vi elsker det allerede.
Tina bor lige rundt om hjørnet og kan selvfølgelig ikke holde sig væk ;) Jeg bor jo helt herovre i jylland og må nøjes med billeder. Og dem skal I da også have lov at se:











På fredag smutter jeg og min lille familie til KBH hvor vi holder arbejdsdag.... Behøver jeg sige, at jeg glæder mig til at se markant IRL?

God dag
Hilsen Heidi


4 kommentarer:

  1. Jaaaa jeg glæder mig også SÅ meget til at se det live og hjælpe med indretningen! :D tror det bliver den bedste efterårsferien i hundrede år ;) klem Pernille

    SvarSlet
  2. Det ser brandgodt ud!
    Jeg glæder mig til at komme forbi butikken.

    SvarSlet
  3. Hvor ser det godt ud, kan godt forstå du glæder dig

    SvarSlet