tirsdag den 7. januar 2014

Januar sysler

Januar er lig stilhed i butikken. Så der er tid til at få ordnet bogføring og regnskab. Det kræver dog en belønning i den anden ende - og i dag var belønningen at jeg efter bogføringstjansen, måtte sy foer i en af vores trykte muleposer :) Muleposerne har ellers stået nederst på to-do listen, siden jeg tilbage i oktober var hos Camilla og trykke. Det er typisk, at noget der i lang tid har givet dårlig samvittighed, fordi det burde være lavet, pludselig er sjovt igen - fordi der er kommet nogen endnu mere kedeligt på to-do listen :)


 
Dagens mulepose skal sendes af sted inden længe - den har en aftale med en fra fjernsynet ;)
 
Hilsen Tina

4 kommentarer:

  1. Sejt! Med hvem? ;-) Og den er vel nok fin!

    SvarSlet
    Svar
    1. En regissør Heidi kender - som vi håber kan trylle OhDeer og Pescno produkter frem i tv-serien Dicte ;) Vi krydser fingre ;)

      Slet
  2. Sy foer i en mulepose.....jeg får næsten sved på panden bare ved tanken! ;-) Men bestemmelsesstedet lyder da spændende.... :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. He he - jeg får også lidt sved på panden. det er lidt udenfor min normale comfort-zone :) Men trods alt mere spændende end momsregnskab :)

      Slet